Klantenservice
klachtenafhandeling

Heb je een klacht over OFM? Neem dan alsjeblieft contact met ons op. OFM. doet er alles aan om zo goed mogelijke service te bieden. Wij zoeken, in overleg met jou, een zo goed mogelijke oplossing voor je klacht.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Heb je vragen/klachten over je webshop bestelling of heb je andere vragen? Neem dan contact op met de klantenservice via het volgende telefoonnummer: +31 (0) 345 58 25 41 of vul hier ons aanvraagformulier in.

Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Je kunt je ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org via De Geschillencommissie of tot het Europese online geschillenplatform (ODR). Zij kunnen bemiddelen in het zoeken naar een passende oplossing voor je klacht.

klantenservice algemeen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag met betrekking tot OFM? Via onderstaande link vind je een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bekijk veelgestelde vragen