Log in en profiteer van extra voordeel!
Klantendienst
Inloggen
Categorieën

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Bestellen. Hoe doe ik dat?
    Bestellen bij Only for Men doe je in zeven simpele stappen:

    Stap 1: winkelen
    Heb je op Only for Men een product gevonden dat je wilt bestellen, leg dit product dan in de winkelwagen. Als je één of meerdere producten in de winkelwagen hebt gelegd, kun je verder winkelen of door naar de kassa gaan om af te rekenen.

    Stap 2: ga naar de kassa
    Klaar met winkelen? Je kunt je bestelling definitief plaatsen en afrekenen als je doorgaat naar de kassa. Dat kan door rechts bovenin op de winkelwagen te klikken en vanuit het winkelwagenoverzicht door te klikken op 'bestelling afronden'.

    Stap 3: inloggen of registeren
    Heb je al een account? Dan kun je je inloggen met je inloggegevens. Ben je nieuw bij Only for Men? Dan kun je je hier desgewenst registeren, maar ook zonder registratie kun je een bestelling plaatsen.

    Stap 4: geef uw factuur- en verzendgegevens op
    Vul in deze stap je factuurgegevens in. Als je al een account hebt, zijn de benodigde gegevens al voor zo ver mogelijk ingevuld. Wil je jouw bestelling op een ander adres dan het factuuradres bezorgd krijgen, vul dan het bezorgadres dan apart in.

    Stap 5: kies de gewenste verzending
    Je kunt hier kiezen hoe je jouw bestelling bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen uit thuisbezorging met PostNL of je kunt jouw pakket ophalen bij een van de Only for Men winkels.

    Stap 6: kies de gewenste betaalmethode 
    Je kunt kiezen uit: 
    • Bancontact/Mister Cash
    • iDEAL
    • Visa
    • MasterCard
    • MasterPass
    • ING Home Pay
    • KBCOnline
    • Belfius
    Stap 7: bevestiging van je order
    Wanneer de betaling is gedaan, ontvang je een bevestiging van jouw order via de e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@onlyformen.be
  • 2. Ontvang ik een orderbevestiging?
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een ontvangstbevestiging in jouw emailbox. Is dat niet het geval, controleer dan je gegevens of neem contact met ons op via webshop@onlyformen.be.
  • 3. Mijn maat is niet beschikbaar, komt deze nog wel binnen?
    Je kunt contact opnemen met webshop@onlyformen.nl. Vermeld hierin het artikelnummer, de kleur en de maat welke je wenst te ontvangen. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op.

Betalen

Levering

  • 1. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

    Mocht je per ongeluk een ander artikel ontvangen dan je hebt besteld of is er een artikel beschadigd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zorgen dan dat een vervangend artikel voor je gereserveerd wordt. Het betreffende artikel kun je uiteraard gratis retourneren.

  • 2. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

    Je profiteert van gratis verzending naar adressen in België. Bestellingen kunnen ook kosteloos in onze winkels worden afgehaald. Retourneren en/of ruilen is gratis. Voor verzending naar Duitsland bedragen de verzendkosten € 4,95.

  • 3. Is het mogelijk een ander afleveradres op te geven?

    Het is mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Dit kun je aangeven bij je persoonlijke gegevens.

  • 4. Hoe lang duurt de levering?
    Onlyformen.be werkt samen met PostNL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levering met PostNL duurt 2 à 3 werkdagen. Wanneer je jouw pakket komt ophalen in een van onze winkels, dan ligt het binnen 2 à 3 werkdagen voor je klaar. Wanneer je na 7 dagen jouw pakket nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Het kan echter voorkomen dat de levertijd door extreme drukte iets vertraagd wordt. Wanneer dit het geval is, ontvang je hiervan een bericht.


  • 5. Hoe lang heb ik garantie?
    Voor alle bij Only for Men gekochte artikelen geldt de wettelijke garantie. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Ruilen en retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
    Je kunt middels het herroepingsformulier jouw bestelling wijzigen of annuleren. Klik hier om het formulier te downloaden. Indien mogelijk zullen wij een extra bestelling in 1 pakket versturen. Je kunt de bestelling altijd binnen 30 dagen gratis retourneren middels het herroepingsformulier wat je online kunt downloaden en bij de bestelling ontvangt.
  • 2. Is het mogelijk om geleverde artikelen te ruilen of retourneren?
    Je vult hiervoor het retourformulier in en neemt vervolgens contact op met onze klantenservice. Je ontvangt dan een sticker die je op jouw pakket kunt bevestigen. Vervolgens kun je het pakket gratis afleveren bij je lokale postkantoor. Bekijk hier alle informatie over ruilen en retourneren.
  • 3. Hoe kan ik artikelen retourneren?
    Je vult hiervoor het retourformulier in en neemt vervolgens contact op met onze klantenservice. Je ontvangt dan een sticker die je op jouw pakket kunt bevestigen. Vervolgens kun je het pakket afleveren bij je lokale postkantoor. Het formulier voor herroeping kun je hier downloaden en ontvang je bij de bestelling. Bekijk hier alle informatie over ruilen en retourneren.
  • 4. Betaal ik ook verzendkosten als ik alles retourneer?
    Nee, de eventueel betaalde verzendkosten worden ook op je rekening teruggestort wanneer je de complete bestelling terugstuurt.

Businesscard

U bezoekt onze website vanuit het buitenland.

Wij raden u aan om naar www.onlyformen.nl te gaan. Bent u een Nederlandse klant? Bezoek dan onze Nederlandse webshop www.onlyformen.nl voor de mooiste schoenen, kleding, accessoires en de openingstijden van onze winkels.

Nederlandse webshop Belgishe webshop