Log in en profiteer van extra voordeel!
Klantendienst
Inloggen
Categorieën

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Bestellen. Hoe doe ik dat?
    Bestellen bij Only for Men doe je in zeven simpele stappen:

    Stap 1: winkelen
    Heb je op Only for Men een product gevonden dat je wilt bestellen, leg dit product dan in de winkelwagen. Als je één of meerdere producten in de winkelwagen hebt gelegd, kun je verder winkelen of door naar de kassa gaan om af te rekenen.

    Stap 2: ga naar de kassa
    Klaar met winkelen? Je kunt je bestelling definitief plaatsen en afrekenen als je doorgaat naar de kassa. Dat kan door rechts bovenin op de winkelwagen te klikken en vanuit het winkelwagenoverzicht door te klikken op 'bestelling afronden'.

    Stap 3: inloggen of registeren
    Heb je al een account? Dan kun je je inloggen met je inloggegevens. Ben je nieuw bij Only for Men? Dan kun je je hier desgewenst registeren, maar ook zonder registratie kun je een bestelling plaatsen.

    Stap 4: geef uw factuur- en verzendgegevens op
    Vul in deze stap je factuurgegevens in. Als je al een account hebt, zijn de benodigde gegevens al voor zo ver mogelijk ingevuld. Wil je jouw bestelling op een ander adres dan het factuuradres bezorgd krijgen, vul dan het bezorgadres dan apart in.

    Stap 5: kies de gewenste verzending
    Je kunt hier kiezen hoe je jouw bestelling bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen uit thuisbezorging met PostNL of je kunt jouw pakket ophalen bij een van de Only for Men winkels.

    Stap 6: kies de gewenste betaalmethode 
    Je kunt kiezen uit: 
    • Bancontact/Mister Cash
    • iDEAL
    • Visa
    • MasterCard
    • MasterPass
    • ING Home Pay
    • KBCOnline
    • Belfius
    Stap 7: bevestiging van je order
    Wanneer de betaling is gedaan, ontvang je een bevestiging van jouw order via de e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst@onlyformen.be
  • 2. Ontvang ik een orderbevestiging?
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een ontvangstbevestiging in jouw emailbox. Is dat niet het geval, controleer dan je gegevens of neem contact met ons op via klantendienst@onlyformen.be
  • 3. Mijn maat is niet beschikbaar, komt deze nog wel binnen?
    Je kunt contact opnemen met klantendienst@onlyformen.be. Vermeld hierin het artikelnummer, de kleur en de maat welke je wenst te ontvangen. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op.

Betalen

Levering

  • 1. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

    Mocht je per ongeluk een ander artikel ontvangen dan je hebt besteld of is er een artikel beschadigd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zorgen dan dat een vervangend artikel voor je gereserveerd wordt. Het betreffende artikel kun je uiteraard gratis retourneren.

  • 2. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

    Je profiteert van gratis verzending naar adressen in België. Bestellingen kunnen ook kosteloos in onze winkels worden afgehaald. Retourneren en/of ruilen is gratis. Voor verzending naar Duitsland bedragen de verzendkosten € 4,95.

  • 3. Is het mogelijk een ander afleveradres op te geven?

    Het is mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Dit kun je aangeven bij je persoonlijke gegevens.

  • 4. Hoe lang duurt de levering?
    Onlyformen.be werkt samen met PostNL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levering met PostNL duurt 2 à 3 werkdagen. Wanneer je jouw pakket komt ophalen in een van onze winkels, dan ligt het binnen 2 à 3 werkdagen voor je klaar. Wanneer je na 7 dagen jouw pakket nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Het kan echter voorkomen dat de levertijd door extreme drukte iets vertraagd wordt. Wanneer dit het geval is, ontvang je hiervan een bericht.


  • 5. Hoe lang heb ik garantie?
    Voor alle bij Only for Men gekochte artikelen geldt de wettelijke garantie. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Ruilen en retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
    Je kunt middels het herroepingsformulier jouw bestelling wijzigen of annuleren. Klik hier om het formulier te downloaden. Indien mogelijk zullen wij een extra bestelling in 1 pakket versturen. Je kunt de bestelling altijd binnen 30 dagen gratis retourneren middels het herroepingsformulier wat je online kunt downloaden en bij de bestelling ontvangt.
  • 2. Is het mogelijk om geleverde artikelen te ruilen of retourneren?
    Je vult hiervoor het retourformulier in en neemt vervolgens contact op met onze klantenservice. Je ontvangt dan een sticker die je op jouw pakket kunt bevestigen. Vervolgens kun je het pakket gratis afleveren bij je lokale postkantoor. Bekijk hier alle informatie over ruilen en retourneren.
  • 3. Hoe kan ik artikelen retourneren?
    Je vult hiervoor het retourformulier in en neemt vervolgens contact op met onze klantenservice. Je ontvangt dan een sticker die je op jouw pakket kunt bevestigen. Vervolgens kun je het pakket afleveren bij je lokale postkantoor. Het formulier voor herroeping kun je hier downloaden en ontvang je bij de bestelling. Bekijk hier alle informatie over ruilen en retourneren.
  • 4. Betaal ik ook verzendkosten als ik alles retourneer?
    Nee, de eventueel betaalde verzendkosten worden ook op je rekening teruggestort wanneer je de complete bestelling terugstuurt.

Jouw online account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?
    Wanneer je een aankoop doet in de webshop, kun je bij het invoeren van je gegevens meteen een account aanmaken. In jouw account krijg je inzicht in jouw gegevens, alle aankopen (in de webshop en in de winkels), Potpunten en bijbehorende voordelen. Hier kun je ook je gegevens bewerken en voorkeuren instellen.

    Direct registreren voor een account kan via https://www.onlyformen.be/mijn-account/registreren.html. Het is ook mogelijk om je in de winkel in te schrijven. Daarna ontvang je een e-mail met instructies om je account te activeren.
  • 2. Hoe log ik in bij mijn account?
    Je kunt via https://www.onlyformen.be/mijn-account/ inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Als je je in de winkel hebt ingeschreven en het de eerste keer is dat je online inlogt, doe je dit met je klantnummer en postcode. Hierna kun je gelijk een wachtwoord aanmaken. Hierna kun je gelijk een wachtwoord aanmaken zodat het de volgende keer nog gemakkelijker is om in te loggen.
  • 3. Ik heb me ingeschreven in de winkel. Kan ik nu ook online een aankoop doen of andersom?
    Ja, je aankopen in de winkels en in de webshop worden toegevoegd aan je online account. Let er wel op dat je altijd hetzelfde account gebruikt bij je aankopen zodat je alles in één overzicht te zien krijgt.

De Pot

  • 1. Wat is De Pot?
    De Pot is het spaarprogramma van Only for Men. Je spaart bij iedere aankoop in de winkels of in de webshop voor unieke activiteiten en aantrekkelijke deals. Bij iedere euro die je besteedt, ontvang je 10 Potpunten. Op basis van jouw Potpunten word je ingedeeld in de categorie brons, zilver of goud. Afhankelijk van jouw categorie, profiteer je van leuke voordelen!
  • 2. Hoe kan ik sparen voor Potpunten?
    Maak online een account aan of registreer je in de winkel om Potpunten te sparen. Na iedere aankoop worden de Potpunten bijgeschreven. Bij iedere euro die je besteedt, ontvang je 10 Potpunten. Log in op jouw online account om je huidige puntenstand, je categorie en de bijbehorende voordelen te bekijken.

  • 3. Spaar ik Potpunten bij alles wat ik koop?
    Je spaart Potpunten bij iedere aankoop in de winkels en webshop. Je krijgt echter géén Potpunten op:
    -Plastic tasjes
    -Vermaakkosten
    -Verzendkosten
    -Horeca
    -Aanbetalingen
    -Afterpay kosten
    -Cadeauverpakkingen
    -Borduurkosten
    -Donaties Mannen voor Mannen
    -Giftcards
    -Fashioncheques
  • 4. Waar kan ik zien hoeveel Potpunten ik tot nu toe heb gespaard?
    Log in op jouw online account om je actuele puntenstand te zien. Het duurt 24 uur voordat de Potpunten van een winkelaankoop zichtbaar zijn in je online account. Bij webshopbestellingen worden de Potpunten toegekend na verzending van de artikelen.
  • 5. Kan ik zelf kiezen wat ik wil doen met mijn gespaarde Potpunten?
    Op basis van jouw gespaarde Potpunten word je ingedeeld in de categorie brons, zilver of goud. Afhankelijk van jouw categorie, ontvang je diverse persoonlijke voordelen. Hoe hoger jouw categorie, hoe meer voordeel je ontvangt. Sommige voordelen krijg je sowieso, zoals een bepaalde korting. Ook kun je kans maken op deelname aan exclusieve events. Log in op jouw account om alle voordelen te bekijken.
  • 6. Wanneer bereik ik een hogere categorie?
    Na aanmelding voor De Pot kom je direct in de categorie brons terecht. Bij iedere euro die je besteedt, ontvang je 10 Potpunten. Je Potpunten zijn 12 maanden geldig. Wanneer je 5.000 Potpunten hebt gespaard, kom je in de categorie zilver. Bij 10.000 Potpunten, bereik je de gouden Pot. Als je overgaat naar een nieuwe categorie gaan je nieuwe voordelen meteen in.
  • 7. Hoe maak ik gebruik van de persoonlijke voordelen van De Pot?
    Je profiteert automatisch van persoonlijke voordelen die horen bij jouw categorie. Wanneer je recht hebt op een persoonlijke prijs, wordt deze automatisch verrekend in de webshop of op de kassa in de winkels. We houden je per e-mail op de hoogte van de exclusieve evenementen waar je aan deel kan nemen.
  • 8. Kunnen mijn Potpunten vervallen?
    Je Potpunten zijn 12 maanden geldig. Hierna vervallen ze en kan het dus zijn dat je daardoor in een andere categorie terechtkomt. In de komende 12 maanden kun je weer punten sparen om in een zo hoog mogelijke categorie te belanden en te profiteren van de bijbehorende voordelen.
  • 9. Kunnen meerdere personen samen sparen?
    Je kunt met meerdere personen tegelijk sparen wanneer de aankopen op hetzelfde account geregistreerd worden. Zorg er dus voor dat je altijd met hetzelfde e-mailadres inlogt. Het is niet mogelijk om Potpunten toe te kennen aan een ander account.
  • 10. Hoe lang duurt het voordat de Potpunten bijgeschreven worden?
    Het duurt 24 uur voordat de Potpunten van een winkelaankoop zichtbaar zijn in je online account. Bij webshopbestellingen worden de Potpunten toegekend na verzending van de artikelen. Eventuele categorie wijzigingen door het toekennen van Potpunten worden ook na 24 uur verwerkt.
  • 11. Kan ik Potpunten inwisselen voor waardebonnen?
    Nee, dit is niet mogelijk. Op basis van jouw gespaarde Potpunten word je ingedeeld in de categorie brons, zilver of goud. Afhankelijk van jouw categorie, ontvang je diverse persoonlijke voordelen. Hoe hoger jouw categorie, hoe meer voordeel je ontvangt.
  • 12. Ik wil geen e-mailadres achterlaten, kan ik dan wel meedoen met De Pot?
    Ja, je kunt je aanmelden in één van onze winkels. Je kan vervolgens inloggen op je online account met je klantnummer en postcode. Houd er rekening mee dat wij je niet op de hoogte kunnen houden van je puntenstand en persoonlijke voordelen wanneer je e-mailadres niet bekend is bij ons.
  • 13. Er zijn geen Potpunten toegekend na mijn aankoop. Wat nu?
    Het duurt 24 uur voordat de Potpunten van een winkelaankoop zichtbaar zijn in je online account. Bij webshopbestellingen worden de Potpunten toegekend na verzending van de artikelen. Zijn er hierna nog steeds geen Potpunten bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • 14. • Worden mijn Potpunten ook verwerkt met eventuele ruilingen en/of retouren?
    Als je artikelen retourneert wordt het aantal Potpunten dat je hiermee hebt gespaard weer afgetrokken van je saldo. Het kan enige dagen duren voordat dit zichtbaar wordt in het puntenoverzicht. Het kan dus zijn dat je hierdoor teruggaat naar een vorige categorie, dit is na 24 uur zichtbaar.
  • 15. Hoe kan ik mijn deelname aan De Pot stopzetten?
    Je spaart automatisch Potpunten bij je aankopen als je een eigen account hebt aangemaakt. Als je dit niet meer wilt, dan kunnen wij jouw account met bijbehorende gegevens verwijderen. Hiervoor kun je een e-mail sturen naar klantendienst@onlyformen.be
  • 16. Ik heb een Businesscard. Kan ik ook meedoen aan De Pot?
    Ja dat is zeker mogelijk. Wanneer je recht hebt op een persoonlijke prijs én op businesskorting zal de beste korting gelden. Kortingen worden dus niet opgestapeld.

Businesscard

U bezoekt onze website vanuit het buitenland.

Wij raden u aan om naar www.onlyformen.nl te gaan. Bent u een Nederlandse klant? Bezoek dan onze Nederlandse webshop www.onlyformen.nl voor de mooiste schoenen, kleding, accessoires en de openingstijden van onze winkels.

Nederlandse webshop Belgishe webshop