Log in en profiteer van extra voordeel!
Klantendienst
Inloggen
Categorieën

Ruilen & retourneren

Webshopbestellingen

Indien je niet tevreden bent over een besteld artikel, kun je deze retourneren of ruilen. Wij verzoeken je in dat geval het artikel onbeschadigd en met de originele prijskaartjes te retourneren. Indien er bij het beoordelen van het artikel schade ontstaat, of de originele prijskaartjes worden verwijderd, behouden wij ons het recht voor om de hierdoor ontstane waardevermindering direct aan je door te berekenen. Als consument heb je 30 dagen om de overeenkomst te ontbinden na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling. Indien je te kennen hebt gegeven je bestelling te willen retourneren, heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Land Retourkosten Toelichting
Nederland Gratis Middels het antwoordnummer van PostNL. Overige retourmethodes worden niet vergoed.
België Gratis
Je vult hiervoor het retourformulier in en neemt vervolgens contact op met onze klantenservice. Je ontvangt dan een sticker die je op jouw pakket kunt bevestigen. Vervolgens kun je het pakket gratis afleveren bij je lokale postkantoor. Overige retourmethodes worden niet vergoed.
Overige Diverse Voor het retourneren uit overige landen zijn de kosten voor de klant. Onze klantenservice informeert je graag over de mogelijkheden en kosten per land.

Retourneren of ruilen
Als je een artikel wil ruilen, kun je op het retourformulier aangeven welk vervangend artikel je wenst te ontvangen.

Retourneren via onze winkels
Webshop bestellingen kunnen worden geruild of geretourneerd in al onze winkels. Zorg dat je het bijgevoegde retourformulier ingevuld meeneemt naar de winkel. Onze mode adviseurs helpen je vervolgens graag verder in de winkel. Het is niet mogelijk om met AfterPay betaalde bestellingen in de winkels te retourneren.

Houd er rekening mee dat het aanbod in de winkels kan afwijken t.o.v. de webshop. Wij kunnen dus niet garanderen dat je alle artikelen ook in onze winkel kunt omruilen.

Retourneren via een Postkantoor
Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket, zodat de zending correct verwerkt kan worden. Voor het retourneren kun je ook gebruik maken van het modelformulier. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice. Je ontvangt dan een sticker die je op jouw pakket kunt bevestigen.Het pakket kun je kosteloos bij een postkantoor aanbieden. Je ontvangt een ontvangstbewijs. Bewaar deze goed!

In geval van retourneren, wordt de betaling zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat Only for Men op de hoogte is gesteld van herroeping, teruggestort op je rekening. Het restitutiebedrag bestaat uit het aankoopbedrag plus bezorgkosten. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij het product retour hebben ontvangen, of tot het moment dat je bewezen hebt het product retour te hebben gestuurd, al naar gelang welk moment eerder valt.

Klik hier om het modelformulier te downloaden.

Heb je nog vragen of zijn er nog bepaalde onduidelijkheden? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder.


Winkelaankopen

Artikelen die gekocht zijn in één van de Only for Men winkels kun je binnen 30 dagen na de aankoopdatum en op vertoon van de originele kassabon in elke Only for Men winkel ruilen of retourneren. We vragen je de prijskaartjes pas te verwijderen als je er zeker van bent dat je de artikelen wilt houden. Het is alleen mogelijk om te ruilen of te retourneren als de artikelen ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn.

Bij retournering van artikelen die (gedeeltelijk) betaald zijn met een giftcard wordt geen geld teruggegeven, maar ontvang je een nieuwe giftcard. Artikelen die (gedeeltelijk) betaald zijn met een waardebon kunnen niet geretourneerd worden.

Wanneer je korting en/of een shoptegoed hebt gekregen n.a.v. een actie op meerdere artikelen (bijvoorbeeld 3 voor €99,95 of 20% korting bij aankoop van 2 artikelen) en je retourneert één of meerdere artikelen uit deze actie, vervalt je korting en/of shoptegoed.

Artikelen die gekocht zijn tijdens een verbouwingsuitverkoop kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De volgende artikelen kan je niet ruilen of retourneren:

Op maat gemaakte en/of aangepaste artikelen, zoals een maatkostuum

  • Ondergoed en badmode
  • Geuren en huidverzorging
  • Giftcards

Heb je een klacht over een gekocht artikel? Kijk dan op onze klachtenafhandeling pagina.

U bezoekt onze website vanuit het buitenland.

Wij raden u aan om naar www.onlyformen.nl te gaan. Bent u een Nederlandse klant? Bezoek dan onze Nederlandse webshop www.onlyformen.nl voor de mooiste schoenen, kleding, accessoires en de openingstijden van onze winkels.

Nederlandse webshop Belgishe webshop